آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

آرشيدا بهار زندگي ما

تولدت مبارک عزیز دلم ...............

1391/9/7 11:17
نویسنده : آتنا
690 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم  این یادداشت هارو برای شما دخمل گلم می نویسم دومین سالروز تولدته هر چند یادآوری این روز برای من و شاید کسانی که همراه من بودند خیلی تلخ باشه و لی وجود تو همه این تلخی هارو از بین برده دو سال پیش چنین روزی شما پاهای کوچولوی نازتو تو دنیا گذاشتی و همدم و همراه من شدی برای زنده ماندن و تنها نگذاشتن من خیلی سختی کشیدی شاید همه یادشون رفته باشه ولی من هر لحظه از زندگی یادم هست و دلم می خواد تمام گلهای دنیا رو زیر پاهات بریزم. عزیزم تولدت مبارک هورادوست دارمقلب دوست دارم

 

روزی که به دنیا اومد داشت بارون می‌اومد ولی اصلا هوا ابری نبود این فرشته ها بودن که داشتن گریه می‌کردن چون یکی از اونها کم شده بود. این نوشته زیبا از طرف عمه‌جون آرشیداست که خیلی دوستش داره.

فرشته

 

  فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فافا
23 مرداد 91 13:35
عزیزم تولدت مبارک
مامان نوژا
27 مرداد 91 18:26
تولدت مبارک عزیزم
سهیلا مامان پارساطلا
31 مرداد 91 8:05
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک خاله جون من و پارسا تولدت را تبریک می گیم و منتظر جشن تولدت هستیم
مامان نوژا
17 آبان 91 9:22
وای عزیزم چرا تلخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نوژا
27 آبان 91 8:14