آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

آرشيدا بهار زندگي ما

و خداوند عشق را آفرید ....

1390/5/23 3:43
نویسنده : آتنا
386 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چقدر زیباست که انسان یک انسان دیگه رو از وجود خودش به دنیا میاره .دلم می خواد الان همه ی دنیارو برای تولدت به تو عزیز دلم هدیه بدم .

چقدر قشنگه وقتی برای اولین بار فرزندت رو در آغوش می گیری .

چقدر قشنگه وقتی برای اولین بار لبخند فرزندت رو می بینی .

چقدر قشنگه وقتی برای اولین بار می بینی فرزندت می شینه, چهاردست و پا می ره , دندون درآورده و ....

مادر شدن حس زیبایی که من با تمام وجودم زمانی که دکترم ختم بارداریمو صبح روز شنبه 89/05/23 اعلام کرد حس کردم .برام هیچ چیز جز سلامتی شما کوچولوی دوست داشتنیم , مهم نبود .زمانی که عزیز دلم تو شکمم برای زنده بودنت دست و پا می زدی حس کردم مادرم و باید برای تداوم زندگی دخترم تلاش کنم . مادر یعنی پناهگاهی امن ,اونوقت بود که با همه ی وجودم تاجایی که ممکن بود جنگیدم ,برای این که تو شکمم بیشتر بمونی این تغییر و تحول درونی رو زمانیکه بعد از ده روز از متولد شدنت دیدمت حس کردم .هیچ پناهی به غیر از من نداشتی دستامو حلقه زدم دورت و بدن ضعییفتو تو آغوشم گرفتم همیشه تو زندگی خاطراتی هست که فراموش نمیشن ولی با تمام سختی هایی که عزیز دلم جفتمون برای زنده موندنمون کشیدیم یک دنیا دوستت دارم.... در آخر باید بگم امیدوارم تو هم یک روزی مادربشی و این حس زیبا رو تجربه کنی.

دوست دارمدوست دارمدوست دارمدوست دارمدوست دارمدوست دارمدوست دارمدوست دارمدوست دارمدوست دارم

مامان خوبم با تمام وجودم دوست دارم

مامانی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ayda
23 مرداد 90 7:08
با سلام خدمت دوستان خواستم به شما عزيزان چند راه كسب درآمد از اينترنت را معرفي كنم كه اميد وارم از آن بهره كافي را بگيريد 1. استفاده از سيستم توياكس كه بصورت كليك بر روي لينك هاي تبليغاتي است و شما ميتوانيد روزانه با كليك بر روي تبليغات درآمد كسب كنيد. براي عضويت در اين سايت بر اين لينك لطفا كليك نماييد. http://teobux.com/register.php?r=g7jM4c61maU 2 استفاده از سيستم اي باكس كه اين سيتم نيز مانند سيستم توباكس مي باشد و شما با كليك بر روي تبليغات سايت درآمد كسب مي كنيد. براي عضويت در اين سايت بر اين لينك لطفا كليك نماييد. http://ebux.ir/?r=853121369 3. در اين سيستم شما با دريافت پيامك تبليغاتي در آمد كسب ميكنيد براي عضويت در اين سايت بر اين لينك لطفا كليك نماييد.http://ads.inpersia.com/users/ref/65966 كليه اين سايت ها رايگان مي باشد و شما هيچگونه هزينه اي بابت آن صرف نمي كنيد تنها چيزي كه براي مي گزاريد زمان است كه با صرف تنها 20 دقيقه در روزانه شما ميتوانيد درآمد و يا شغل دوم داشته باشيد بايد ذكر كنم كه چون سايت بابت ثبت نام هيچگونه مبلغي دريافت نمي كند پس نمي تواند كلاهبرداري باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر از وبلاگم به آدرس http://best4all.persianblog.ir/page/ebux لطقا مراجعه كنيد و در صورت داشتن سوال میتونید برام تو آی دی یاهو من aydin_azizemaman سوالتون مطرح کنید با سپاس
افسانه مامان رها جون
23 مرداد 90 8:29
سلام آرشیدا و مامان مهربون تولد آرشیدا جون مبارک فردا هم تولد رهاست واقعا حس زیبایی است مادر شدن به ما هم سربزنید
مامان نوژا
23 مرداد 90 8:30
خیلی زیبا بیان کردی حس مادریتو.حس مادری تنها حسیه که از عشق میاد. یه چیز جالب کلی از وسایلهاو لباسهاوعروسکهای نوژا و آرشیدا عین همه .آرشیدا رو ببوس
بهار(مامانی شهراد)
23 مرداد 90 8:35
salam nazaninam tavalodet mobarak enshala 100 na 10000 sal zende bashi pishe manam bia montazeretam
مامان الی
23 مرداد 90 8:36
تولد تولد تولدت مبارک عزیزم ایشالا 1000 ساله بشی به ما سر بزنین بوووووووووووووووس
مامان آرنیکا
23 مرداد 90 8:42
سلام به آرشیدا و مامان گلش آرشیدای گل تولدت مبارک
مامان آرین
23 مرداد 90 9:50
آرشیدا کوچولو تولدت مبارک خاله.سلامتی و شادی و موفقیت دوستای همیشگیت باشن ایشالا
مادر نیایش کتاب آفرینش
23 مرداد 90 9:50
تولدت مبارک خانمی . انشاءاله همیشه سالم و سرحال باشی . خوشحال می شم که به نیایش من هم سر بزنی . بوس
I & my baby
23 مرداد 90 11:08
سلام تولدت نی نی خوشکل و نازتون رو تبریک میگم
لپ گلی
23 مرداد 90 16:25
سلام گلم وبلاگ قشنگی داری.به منم سر بزن.تولدت مبارک.نمیخوای تولد منو تبریک بگی