آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

آرشيدا بهار زندگي ما

کم کاری مامانی

1391/3/11 10:13
نویسنده : آتنا
417 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم می‌دونم از اینکه نتونستم به وبلاگ شما سر بزنم خیلی ناراحتی ولی از من ناراحت نباش چون واقعا درگیر کارم بودم اینو بدون همیشه دوست دارم راستی سال نو مبارک الان 20 ماهت شده دیگه عسل عسل شدی.

حالا می‌خوام از عید بگم

سهیلا جون مامان پارسا یک تقویم خوشگل برای دخترم درست کرده که باهم می بینیم.

تقویم 1391

جمعه ٢٦/١٢/٩٠ من و بابایی و آرشیدا به ساری خونه مامان مهری رفتیم خیلی خوشحال شدن دلشون یه ذره شده بود عید امسال خیلی خوش گذشت هفته اول به دید و بازدید گذشت. بابا محسن جمعه ٤/١/٩١ رفت و من و آرشیدا پیش مامانی و بابایی و دایی‌های مهربون آرشیدا موندیم آرشیدا خونه مامان مهری و بابایی خیلی خوش می‌گذرونه تا صبح با دایی مجتبی فیلم می‌بینه ,ما از دست دایی مجتبی شب و روزمون قاطی شده دایی محسن که حسابی سرش با کارش مشغوله صبح‌ها بیمارستان و بعداز ظهرها هم کیلینیک از این موضوع هممون خوشحالیم .هفته دوم خوب نبود چون من حسابی درد دندون عقل داشتم و مجبور شدم جراحی کنم حسابی مامان مهری و بابایی تو دردسر افتادن بابا محسن ١١/٠١/٩١ برگشت پیش ما هر چی به آخرین روزهای تعطیلات نزدیک می‌شدیم دلم بیشتر می‌گرفت روز ١٣ بدر کنار دریا ویلا گرفتیم خیلی به ما خوش گذشت . روز چهاردهم من و بابا محسن و آرشیدا به خونمون برگشتیم خیلی ناراحت بودم چون از خانواده‌ام دور می‌شدم.

عیدعید

آرشیدا کوچولو و دایی محسن

آرشیدا و دایی محسن شمال

آرشیدا همیشه کفشهای بزرگتر از خودش می پوشه

آرشیدا

آرشیدا و دریاآرشیدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

elias salavatchi
13 خرداد 91 0:42
arshidai azize dai mohsen......che axaye khoshkeli dari