آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آرشيدا بهار زندگي ما

گل زیبای بهشتی ام سومین سالروز تولدت را به شما دختر قشنگم تبریک می گم....

1392/5/24 10:39
نویسنده : آتنا
696 بازدید
اشتراک گذاری

دلم می‌خواد تمام ستاره‌های آسمون رو زیر پاهات بریزم هر روز که می‌گذره بزرگ و بزرگ تر می‌شی روزی هزار بار به من می‌گی دوست دارم می‌میرم و زنده می‌شم خوشحالم از اینکه مادرم حس زیبایی نمی‌دونم چطوری توصیف کنم ولی قشنگ ترین حسی که تا حالا تجربه کردم هر چقدر هم می‌گذره این حس زیباتر و زیباتر می‌شه خدایا این حس زیبا رو هر لحظه زیباتر و زیباتر کن. دخترم من و ببخش اگر گاهی وقت ها بی‌حوصله می‌شم و شما می‌گی مامانی الان من دعوا کردی. منم چون عصبانیم می‌گم آره ولی این بدون مامانی همیشه دوست داره و برات می‌میره. راستی یک تولد کوچولو مامان مهری برات ساری گرفته دایی مجتبی و دایی محسن برات یک ماشین شارژی خوشگل گرفتن . دست همشون درد نکنه وقتی روز یکشنبه٢٠/٥/٩٢  از ساری برگشتیم یک کیک هم مامان صودی برات گرفت یک جشن کوچولو هم اینجا برات گرفتن خیلی خوشحال بودی دست همه درد نکنه . این بدون همه دوست دارن باباعباس , مامان مهری , دایی جون مجتبی , دایی جون محسن , عمه‌جون , مامان صودی , بابا داود , مامان طی (فاطی ) , آیناز , عمو حسن , زهرا جون , عمو حسام , عمو حسین و خلاصه همه

راستی بابا محسن که عاشقت و همیشه می‌گه عاشقتم عزیزم اونم تولدت تبریک می‌گه.

عزیزم هنوز مطالب کامل نیست بزودی کاملش می‌کنم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد
24 مرداد 92 10:43
تولدت مبارک دختر نازم ایشالا تولد 100سالگی.اگه مایلید تبادل لینک کنیم تامقدمه ای باشه برای دوستی بیشتر اول ماپیشقدم میشیم اگه دوست داشتید یه سربه ما بزنید منتظریم .
خواب گو
24 مرداد 92 10:46
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان فاطمه کوچولو
24 مرداد 92 10:59
عزیزم. ماشالله چه دخملی نازی خدا حفظش کنه. واقعا دوست داشتنیه
سهیلا مامان پارساطلا
25 مرداد 92 17:08
تولدتتتتتتتتتتتتتتت مبارک ارشیدا جون
مامان سمیه
5 تیر 93 1:47
سلام دوست گلم خدانگهدار دختر نازتون باشه ایشالا سلامت باشه به ماهم سری بزنید