آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

آرشيدا بهار زندگي ما

در آستانه یک سالگی و واکسن یک سالگی

1390/5/23 4:30
نویسنده : آتنا
443 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم الان که دارم این مطالب می نویسم خونه مامانی و بابایی هستم و یاد سال قبل افتادم که بستری شده بودم تا تو عزیز دلم به دنیا بیای . منتظر روز تولدتم البته از یک جهتی ناراحتم چون همون روز یعنی روز تولدت باید واکس بزنی نمی دونم باید چی کار کنم .    نمی دونی با اومدنت زندگی همه رو شیرین کردی این روز ها خیلی ناناز شدی وقتی میوه می بینی دوست داری همه رو بذاری تو دهنت. تمام لباسهاتو کثیف می کنی , خیلی بامزه می شی لبخندیادگرفتی بایستی و چهار دست و پا از پله های خونه مامانی و بابایی بالا بری.

تولدت مبارک

 

تولدت مبارک

اینم ازعکسهای آرشیدا خونه مامانی و بابایی

عزیزمتولدعزیز دل مامان


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)