آرشيداآرشيدا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

آرشيدا بهار زندگي ما

روز شماری برای تولد غنچه رز ما

1391/5/24 9:32
نویسنده : آتنا
666 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز دیگه به تولد گلم نمونده و من از یکی از دوستهای عزیزم خواستم که کارت و وسایل تزیینی آماده کنه دستش درد نکنه خیلی زحمت کشید و فقط چاپشون مونده چون ماه رمضان می خوام بعد از ماه رمضان تولد بگیرم. باورم نمیشه دخترم بزرگ شده یک سال پیش آرزو می کردم دخترم زودتر راه بیافته هر سال یک آرزوی جدید برای دخترم دارم ولی همیشه بزرگترین آرزوم اینه که سالم و سلامت باشه.

زیبا    2 سالگی

 

گل خوش بوی من عزیزم دلبندم عشق من یکی یک دونه عزیز خونه چراغ خونه تولدت مبارک....انشااله همیشه جاوید و پاینده باشی..بوووووووس (ازطرف مامان مهری جون)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مان مان مهری
23 مرداد 91 2:57
گل خوش بوی من عزیزم دلبندم عشق من یکی یک دونه عزیز خونه چراغ خونه تولدت مبارک....انشااله همیشه جاوید و پاینده باشی..بوووووووس
دایی محسن
23 مرداد 91 2:59
fada beshaaaaaam arshidaaaayye man enshalah 1000 sal zende bashiii tavalodet mobarak.....booossss
مامي نسيم ( مامان ملودي )
23 مرداد 91 9:23
عزيزم تولدت مبارك
مامان نوژا
5 مهر 91 7:36
تولدت مبارک